Головна Новини Політика України 2024 Відновлення водогону на батьківщині Зеленського – не в пріоритеті Мінфіну: борг перед підрядником 3,5 млрд грн.
commentss НОВИНИ Всі новини

Відновлення водогону на батьківщині Зеленського – не в пріоритеті Мінфіну: борг перед підрядником 3,5 млрд грн.

Мінфін ігнорує обов'язки перед підрядниками

17 квітня 2024, 17:35
Поділіться публікацією:

Міністерство фінансів України затримує виплати на суму понад 12 мільярдів гривень компанії-підряднику "Автострада", яка виконала критично важливі проєкти інфраструктурного відновлення країни. Про це стало відомо з повідомлень Максима Шкіля, засновника компанії, на його сторінці у Facebook.

Відновлення водогону на батьківщині Зеленського – не в пріоритеті Мінфіну: борг перед підрядником 3,5 млрд грн.

Мінфін ігнорує обов'язки перед підрядниками

Зокрема, після підриву Каховської ГЕС у червні 2023 року, "Автострада" оперативно приступила до будівництва нового водогону. Компанія взяла на себе реалізацію цього проекту без передоплати. У цілодобовому режимі, швидко зведений водогін простягся на 145 км.

Однак, попри завершення будівельних робіт, Мінфін досі не провів фінансування, що призвело до накопичення боргу перед "Автострадою" тільки за цим проектом у розмірі 3,5 млрд грн. Загалом же заборгованість держави перед компанією складає 12 млрд грн, що також включає кошти за будівництво фортифікаційних споруд.

“На нарадах Президенту доповідають, що все зроблено. Зроблено, але не розраховано! Будівництво водогону виконане виключно завдяки та за рахунок підрядних організацій. Борг перед Автострадою тільки по цьому обʼєкту 3,5 млрд грн! Міністерство фінансів, на чолі з міністром Марченко, використовує будь-які важелі та зачіпки, щоб не виконувати покладені на них функції, навіть по таким соціально важливим питанням. Прикро, що за це нема жодної відповідальності”, — написав Шкіль

Шкіль також зазначив, що "Автострада" продовжує виконувати роботи навіть без гарантій фінансування, сподіваючись на майбутні платежі, що ставить під загрозу економічне становище компанії.

Звичайно, через відсутність фінансування з боку держави ми могли б зупинити роботи, але це було б безвідповідально. Мали надію, що після завершення робіт фінансування буде виділено, але місяцями чуємо чергові надумані причини, а коштів так і нема”, — зазначив засновникв компанії.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини